Wednesday, October 5, 2016

Hedging Fx Barrier Options

Versperring Opsie Wat is 'n versperring Opsie A versperring opsie is 'n tipe opsie waarvan die payoff is afhanklik van die vraag of die onderliggende bate bereik of oorskry 'n voorafbepaalde prys. 'N versperring opsie kan 'n knock-out wees, wat beteken dat dit kan waardeloos verval indien die onderliggende oorskry 'n sekere prys, die beperking van winste vir die houer, maar die beperking van verliese vir die skrywer. Dit kan ook 'n klop-in wees, wat beteken dat dit geen waarde tot die onderliggende n sekere prys bereik. Afbreek Barrier Opsie Barrier opsies word beskou as 'n soort van eksotiese opsie want hulle is meer kompleks as basiese Amerikaanse of Europese opsies. Versperring opsies word ook beskou as 'n soort opsie pad-afhanklike as gevolg van hul waarde wissel na gelang van die Onderliggende waarde veranderinge gedurende die termyn opsies kontrak. Met ander woorde, is 'n versperring opsies payoff gebaseer op die onderliggende bates prys pad. Versperring opsies word tipies geklassifiseer as óf klop-in of knock-out. Klop-In Barrier Options 'n domino-In opsie is 'n tipe hindernis opsie dat slegs tot stand kom wanneer die prys van die onderliggende sekuriteit 'n bepaalde versperring by enige punt in die tyd tydens die lewe opsies bereik. Een keer 'n versperring is platgeslaan in, of kom tot stand, sal die opsie nie ophou om te bestaan ​​tot die opsie verval. Klop-in opsies kan geklassifiseer word as up-and-in of af-en-in. In 'n up-and-in versperring opsie, die opsie kom slegs tot stand as die prys van die onderliggende bate bo die pre-gespesifiseerde versperring, wat bo die aanvanklike bate prys is ingestel styg. Aan die ander kant, 'n down-en-in versperring opsie kom slegs tot stand wanneer die onderliggende bate prysbewegings onder 'n voorafbepaalde versperring wat bo onder die aanvanklike bate prys. Byvoorbeeld, veronderstel 'n belegger koop 'n up-and-in koopopsie met 'n trefprys van 60 en 'n versperring van 65, wanneer die onderliggende aandeel verhandel teen 55. Daarom is die keuse sou nie tot stand kom nie totdat die onderliggende aandele prys verskuif bo 65. knock-out Barrier Options in teenstelling met klop-in versperring opsies, knock-out versperring opsies ophou om te bestaan ​​as die onderliggende bate 'n hindernis in die lewe van die opsie bereik. Knock-out versperring opsies kan geklassifiseer word as up-and-out of af-en-uit. 'N up-and-out opsie ophou om te bestaan ​​wanneer die onderliggende sekuriteit beweeg bo 'n versperring wat bo die aanvanklike sekuriteit prys is ingestel, terwyl 'n down-en-out opsie ophou om te bestaan ​​wanneer die onderliggende bate beweeg onder 'n versperring wat hieronder gestel die aanvanklike bate prys. As 'n onderliggende bate die versperring te eniger tyd gedurende die lewe opsies bereik, is die opsie uitgeslaan, of beëindig, en sal terug tot stand kom. Byvoorbeeld, veronderstel 'n handelaar koop 'n up-and-blus opsie met 'n versperring van 25 en 'n trefprys van 20, wanneer die onderliggende sekuriteit is verhandel teen 18. Die onderliggende sekuriteit styg bo 18 gedurende die lewe van die opsie, en daarom is die opsie ophou om exist. FX Barrier Options ek gesoek op Google, maar was geskok hoe min inligting wat ek kon kry van daar af. Ek lees in 'n forum wat groot spelers in die mark kyk na Barrier opsies wat naby die lokoprys. So, daar is knock-out en klop-in opsies, byvoorbeeld: Klop uit - as prys kry om 1.20, opsie waardeloos Knock in - as prys kry om 1.20, opsie kry geaktiveer My vraag is, hoe doen wat 'n impak lokoprys Vir klop - outs, opsie skrywers wil prys te stoot om 1.20, maar die koper van die opsie wil die vlak te verdedig. Maar wat gebeur as prys kry om 1.20 - ek bedoel wat is die transaksie in die lokomark Kom neem die volume van die opsie is 1000000000 - beteken dit wanneer die prys treffers 1.20 en die opsie is waardeloos, dit 'n 1000000000 verkooptransaksie snellers ook, soort moeilik om te lees op ITN of die versperring betrokke is klop in of uit. Aangesluit Oktober 2007 Status: Voormalige institusionele dogsbody 1165 poste vir die doeleindes van hierdie bespreking (en vir simplicitys wille), Im gonna aanvaar was in gesprek oor die volgende: 1. Spot EURUSD nou ongeveer 1,2200. 2. Daar was 'n Euro oproep (dit wil sê USD sit) afgehandel n geruime tyd in die verlede, verstryk sê in 1 mnde tyd, met 'n staking van 1,2100, maar met 'n ingeboude knock-out op 1.20. Die nominale waarde van die opsie oop euro oproep is sê, 1 miljard euro. 3. (dit beteken, tans die euro oproep is quotIn Die Moneyquot maar as kol raak 1,2000 tussen daardie tyd in die verlede toe die versperring opsie is afgehandel en die vervaldatum, is die opsie waardeloos gelewer) 4. (Im gonna Was veronderstel ook praat oor die meer algemeen-plek quotEuropeanquot stakings, nie stakings quotAmericanquot. As jy nie vertroud is met hierdie terme, moet jy dit op te soek.) Let daarop dat, teen die huidige lokopryse, I dont verwag wisselvalligheid hoog vis-a-vis wat spesifieke versperring opsie. Let ook daarop dat daar ander versperring opsies in die spel in die natuur, nie net dat 'n mens. Gewoonlik wisselvalligheid (indien daar enigsins) sal toeneem soos kol benader die klop vlak, nie wanneer die vlak eintlik raak. Hoekom is daar 'n proses genaamd quotdelta-hedgingquot dat opsies handelaars moet doen (onder andere) om hul oop quotoption greekquot risiko's te verskans. Daarom, eenvoudig gestel, wanneer die versperring vlak raak, sal die opsie is quotdeadquot maw daar is niks meer oor om te verskans. As die opsie dood voor verstryking is, daar is geen ander keuse oefening van 1 miljard euro óf (koop of selfs verkoop), maar elkeen wat verskans verkeerdelik (óf die opsie skrywer of koper) 'n baie geld kan verloor van hul verskansing oefeninge voor. Herhaal: wisselvalligheid is (gewoonlik) slegs tot die punt wanneer die versperring klop uit. Daarna sy terug na besigheid. Daar is ook ander LIVE struikelblokke in speel in die agtergrond. Vir 'n meer gedetailleerde beskrywing, beveel jy lees Nassim Talebs quotDynamic Hedgingquot (wat nie vir die week van hart) Praat oor FX opsies en hul risiko's is baie uitputtend vir my ongelukkig. Handel hulle is selfs meer stresvol. Miskien dis hoekom ek ophou hulle handel. Ek is nie probeer om iemand te oortuig. Ek is nie in die quotconvincingquot besigheid. Aangesluit Oktober 2007 Status: Voormalige institusionele dogsbody 1165 Posts Btw, dit is my mening as 'n voormalige insider: beskerming rolstoel is net 'n verskoning om weg te verduidelik wisselvalligheid in stil illikiede tydperke in die markte. Tot stilstand kom uit kleinhandel handelaars sal ongelukkig wees slagoffers. Sulke dinge kan nie gehelp word. As 'n kleinhandel handelaars nie kan aanvaar dat die markte is baie groter as hulle is, sal hulle die markte te vind 'n onvergewensgesinde plek. My raad: Neem so 'n voorskot inligting (soos die huidige vlakke versperring beskerming) met 'n knippie sout en nie heeltemal te vertrou. 'N Mens kan nooit weet die grootte van die posisie verdedig, en 'n mens moet 'n slaap verloor nie oor die wat nie weet. Soos vir die probleme van nie weet wat die konteks van die ITN nuusberigte, nie die geval is dit regtig saak of die verslag is 'n gesprek oor klop-ins of klop-outs. Wat sake, in hierdie geval, is dat daar bieërs wil EURUSD ver bo 1,2000 ondersteun te hou, en daar is handelaars wat wil dat ondersteuning verbreek en die sneller ander mense tot stilstand kom. Dis al wat jy ooit regtig nodig het om te weet, regtig. Ek is nie probeer om iemand te oortuig. Ek is nie in die quotconvincingquot besigheid. Ek het gesoek op Google, maar was geskok hoe min inligting wat ek kon kry van daar af. Ek lees in 'n forum wat groot spelers in die mark kyk na Barrier opsies wat naby die lokoprys. So, daar is knock-out en klop-in opsies, byvoorbeeld: Klop uit - as prys kry om 1.20, opsie waardeloos Knock in - as prys kry om 1.20, opsie kry geaktiveer My vraag is, hoe doen wat 'n impak lokoprys Vir klop - outs, opsie skrywers wil prys te stoot om 1.20, maar die koper van die opsie wil die vlak te verdedig. Maar wat gebeur as prys kry om. Goeie scenario. Siek verduidelik met foto's van wat so iets kon lyk. 'N Groot handelaar aankope een erf (1 miljard) NT (No-touch) opsie op Aud / USD op 1,0300. Hy het soveel ammunisie (verkoop bestellings) om hierdie gebied te verdedig as die prys skiet tot dit. Wat 'n suksesvolle versperring verdediging kan lyk. Rooi vertikale lyn is wanneer dit verval. i45.tinypic / oa7xwg. jpg Wat 'n mislukte versperring verdediging kan lyk. Rooi lyn is verval. Let op die groot handelaars stop verliese van die verdediging is net aan die ander kant van die grens. i48.tinypic / 2llkmea. jpg Sulke groot stop verlies bestellings kan die mark tydelik weg van waarde te beweeg. In hierdie geval is dit beweeg Aud / USD hoër en daar was geen rede om dit te so hoog behalwe die stryd wat aan die gang was spring. Kaarte is voorbeelde van wat dit kon lyk en hoe hierdie dinge bewerkstellig die mark. Veral in tye van lae likiditeit. Ek weet nie of daar 'n opsie op daardie vlak (cant rememeber) was, grafiek is net om te illustreer hoe dit lyk. My vraag is, hoe dit impak lokoprys Vir domino-outs, opsie skrywers wil prys te stoot om 1.20, maar die koper van die opsie wil die vlak te verdedig. Maar wat gebeur as prys kry om 1.20 - ek bedoel wat is die transaksie in die lokomark Kom neem die volume van die opsie is 1000000000 - beteken dit wanneer die prys treffers 1.20 en die opsie is waardeloos, dit 'n 1000000000 verkooptransaksie snellers iemand korrek my as Im verkeerd, maar ek dont dink die opsie Tripping sal die lokoprys, net die skrywer sal wen of verloor te bewerkstellig. Ek dink wat sal die mark te bewerkstellig is die bestellings wat implimented van die verdediging of aanval van die opsie - en die uitslag daarvan. Voorbeeld van wat in die kaarte wat ek gepos. Ook, soort moeilik om te lees op ITN of die versperring betrokke is klop in of uit. ITN moet sê DNT (dubbel no-touch) KO of DIG (digitale) langs die opsies en soms die grootte van hulle. Opsies sonder sulke mense is plain vanilla stel vir NY of Britse verstryking. Aangesluit Oktober 2007 Status: Voormalige institusionele dogsbody 1165 Posts Julle nie verkeerd. Wat sal inderdaad beïnvloed markte is die verskansing aksies (in die lokomark) van die opsie skrywers / kopers tot en met opsies klop of verval. Op nul minuut / uur / sekonde (wanneer opsies verval of klop), dit maak nie saak nie. Selfs as opsies volwasse quotIn Die Moneyquot (ITM), sou die impak van 'n enkele (moontlik groot) uitoefening van 'n ITM opsie is geabsorbeer deur al die verskansingsinstrument wat gegaan het voordat dit. Dit mag nie voor die hand liggend te wees om die man op straat, maar ongelukkig hierdie konsep kan gewoonlik aangegryp deur die lees van boeke soos quotFX Options amp Gestruktureerde Productsquot deur Wystup (byvoorbeeld) Iemand korrek my as Im verkeerd, maar ek dont dink die opsie struikel van krag sal wees die lokoprys, sal net die skrywer wen of verloor. Ek dink wat sal die mark te bewerkstellig is die bestellings wat implimented van die verdediging of aanval van die opsie - en die uitslag daarvan. Voorbeeld van wat in die kaarte wat ek gepos. Praat oor FX opsies en hul risiko's is baie uitputtend vir my ongelukkig. Handel hulle is selfs meer stresvol. Miskien dis hoekom ek ophou hulle handel. skenobi, waarom dink jy dat opsies handel is stresvolle Die opsies bied verskeie geleenthede vir handel en as jy mooi tel jy kan amper elimineer die stres. Ek handel wisselvalligheid en tyd eerder as prys. Vandag is 'n baie goeie voorbeeld. Hergradering die hindernisse, ek kon nie verstaan ​​waarom hulle beskerm word totdat verskansing met eksotiese opsies strukture as risikobestuurder. Ek ondervinding opgedoen vorm quotsimplequot Klop-In voorspelers (of risiko-terugskrywings) om TRFs met Klop In en 'n paar ekstra funksies. Eintlik, asook een van die banke wat ons het 'n hele nuwe struktuur. Die probleem met die versperring aktivering is dat jy skielik 'n groot verlies incurr. Jy weet by voorbaat dat dit kan gebeur, maar dit is nie lekker nie. Maar die groot tradres in eksotiese opsies die ammunisie om die parriers verdedig. Soms net die uitbetaling kan meer as 20 mio wees. Unfortinataley die hindernisse gewoonlik geaktiveer. Dit is een van die suksesvolle DNT strukture verdediging. Die tempo bo 1,51 is na die verstryking. Dit DNT struktuur is gekoop deur 'n Asiatiese soewereine en die uitbetaling was 20 mio (as ek reg onthou). Aangeheg Image (Klik om te vergroot) skenobi, waarom dink jy dat opsies handel is stresvolle Die opsies bied verskeie geleenthede vir handel en as jy mooi tel jy kan amper elimineer die stres. Ek handel wisselvalligheid en tyd eerder as prys. Vandag is 'n baie goeie voorbeeld. Hergradering die hindernisse, ek kon nie verstaan ​​waarom hulle beskerm word totdat verskansing met eksotiese opsies strukture as risikobestuurder. Ek ondervinding opgedoen vorm quotsimplequot Klop-In voorspelers (of risiko-terugskrywings) om TRFs met Klop In en 'n paar ekstra funksies. Eintlik, asook een van die banke. Toe ek verhandel opsies, ek didnt quottradequot hulle die weg van 'n kleinhandel handelaar sou. Ek was quotinstitutionalquot en gewoonlik dit beteken dat ek verhandel 'n hele portefeulje van opsies en ander afgeleide instrumente met wisselende termyne, groottes, met al die gepaardgaande Griekse risiko's (gamma, Vega, theta, ens ens) wat saam met hulle. Ek verhandel op grond van hoe meer (of minder) blootgestel ek wil wees op enige van my algemene Griekse maatreëls afhangende van my uitkyk van waar kol gaan en hoe vlugtige (of nie) sal wees, die pad vorentoe. Ek didnt handel individuele opsies of individuele strukture. Ek verkoop net om hulle te (of koop hulle van) Bank verkoop handelaars (wat hulle sal gee aan hul kliënte), en ek die nuwe posisies voeg net my portefeulje. Dit is die bestuur van die portefeulje dis stresvolle. Waarlik, handel individuele strukture is quotlessquot stresvolle, maar handel spot sonder alles wat afgeleide bullsht is meer deursigtig, plus ek hoef nie te verloor na 'n Bank handelaars nonsens bod / aanbod versprei wanneer dit kom by opsies. Ek is nie probeer om iemand te oortuig. Ek is nie in die quotconvincingquot besigheid. Toe ek verhandel opsies, ek didnt quottradequot hulle die weg van 'n kleinhandel handelaar sou. Ek was quotinstitutionalquot en gewoonlik dit beteken dat ek verhandel 'n hele portefeulje van opsies en ander afgeleide instrumente met wisselende termyne, groottes, met al die gepaardgaande Griekse risiko's (gamma, Vega, theta, ens ens) wat saam met hulle. Ek verhandel op grond van hoe meer (of minder) blootgestel ek wil wees op enige van my algemene Griekse maatreëls afhangende van my uitkyk van waar kol gaan en hoe vlugtige (of nie) sal wees, die pad vorentoe. Ek didnt handel individuele opsies of individu. Ek sien. Ek het gedink jy is opsies handel as individu nadat jy die bank verlaat. Soos ek risikobestuurder is ek besig met banke verkoop handelaars en ek kan my voorstel watter probleme jy het. Die opsies is baie winsgewend vir die bank as die kol, want die meeste van die kliënte hoef nie die geringste idee wat is die regte prys. Het jy handel opsies nou Optimal Forex Solutions ek sien. Ek het gedink jy is opsies handel as individu nadat jy die bank verlaat. Soos ek risikobestuurder is ek besig met banke verkoop handelaars en ek kan my voorstel watter probleme jy het. Die opsies is baie winsgewend vir die bank as die kol, want die meeste van die kliënte hoef nie die geringste idee wat is die regte prys. Het jy nou handel opsies Nadat ek weg is, kon ek handel opsies as ek wou, maar ek didnt hoekom ek sou sien, want 1.) spot is meer deursigtig, en 2.) Im maak reeds 'n lil bietjie van die geld handel kol sy eie. So, nee, ek dont nou handel opsies. Ek is nie probeer om iemand te oortuig. Ek is nie in die quotconvincingquot besigheid. Vir die doel van hierdie bespreking (en vir simplicitys wille), aanvaar Im gonna was in gesprek oor die volgende: 1. Spot EURUSD nou ongeveer 1,2200. 2. Daar was 'n Euro oproep (dit wil sê USD sit) afgehandel n geruime tyd in die verlede, verstryk sê in 1 mnde tyd, met 'n staking van 1,2100, maar met 'n ingeboude knock-out op 1.20. Die nominale waarde van die opsie oop euro oproep is sê, 1 miljard euro. 3. (dit beteken, tans die euro oproep is quotIn Die Moneyquot maar as kol raak 1,2000 tussen daardie tyd in die verlede toe die versperring opsie is afgehandel en die expiration. FX Eksotiese Options Dag Een Oorsig van die grondbeginsels Fundamentals komponente van buitelandse valuta risiko : voorspelers, swaps en vanielje opsies FX opsies mark: wie doen wat en waarom Software Solutions:. wat verkoper bied wat - Fenics, SuperDerivatives, Bloomberg, Volmaster Murex, ICY, Reuters Pryse en verskansing in die Black-Scholes model Black-Scholes / Merton model in FX Afleiding van die waarde van 'n oproep en sit opsie Gedetailleerde bespreking van die formule Grieke: delta, gamma-, theta, rho, Vega, Vanna, Wolga, homogeniteit en verhoudings tussen Grieke vanilla opsies Put-bel gelykheid, sit-oproep simmetrie, buitelandse binnelandse simmetrie Kwotasie konvensies in FX, OTM en delta-konvensies Datums: handel dag, premie betaling dag, oefening / verstryking tyd, nedersetting dag nedersetting, versprei, gaan verwerking, teenpartyrisiko Eksotiese kenmerke: uitgestelde betaling, voorwaardelike betaling, uitgestel aflewering, kontant-nedersetting, Amerikaanse en Bermudase oefening regte, cut-offs en bevestiging mark data: tariewe, vorentoe punte, ruil punte, versprei Workshop: Vergewis jouself van pryse sagteware en mark kwotasies Volatiliteit geïmpliseerde teen historiese Kwotasie in terme van deltas Volatiliteit appels volatiliteit glimlag: termyn-struktuur, skeef, risiko terugskrywings en skoenlappers volatiliteit bronne interpolasie en ekstrapolasie regoor die wisselvalligheid glimlag oppervlak: SABR, Vanna-Wolga, Reiswich-Wystup Stuur wisselvalligheid Workshop: Bou jou eie interpolasie instrument vir wisselvalligheid glimlag, te bereken Grieke in ingevolge deltas, verskansing wisselvalligheid risiko, afleiding van die staking van die delta met glimlag Strukturering met vanilla opsies risiko ommekeer en deelnemende vorentoe Spreads en seemeeue aan weerskante, droes, skoenlappers, CONDORS Digitale opsies Workshop: Struktureer jou eie seemeeu. Sluit verkope marge. Los op vir nul-koste. Bereken delta en Vega heining. Bespreek bod-vra verspreiding. Analiseer glimlag effek Dag Twee Strukturering en Vanna-Wolga-pryse Eerste Generasie Exotics: Produkte, pryse en Verskansing Digitale opsies: Europese en Amerikaanse styl, enkel en dubbel versperring Barrier opsies: enkel en dubbel, klop-in en knock-out, KIKOs, eksotiese versperring opsies Saamgestelde en paaiement Asiatiese opsies: opsies op die geometriese, rekenkundige en harmoniese gemiddelde Power, Terugblik, kieser, paylater Workshop: Verskansing n knock-out met 'n risiko ommekeer. Bou jou eie semi-statiese verskansing instrument, bespreek vorentoe wisselvalligheid risiko Aansoeke struktureer dubbele munt en ander FX gekoppel deposito Gestruktureerde voorspelers: haai vorentoe, bonus vorentoe, reeks-reset vorentoe-FX gekoppel rentekoersruiltransaksies en kruis valuta swaps Eksotiese spot en vorentoe dryf Workshop: Strukturering oefeninge: bou strukture, op te los vir 'n nul koste, glimlag aanpassing, bie-vra versprei Vanna-Wolga pryse Hoe hoër-orde afgeleides beïnvloed die prys Vanna-Wolga pryse benadering Gevallestudie: een-touch, een-touch snor Bespreking model risiko en alternatiewe: stogastiese wisselvalligheid Workshop: pryse van versperring opsies met glimlag Oorsig van Market Models stogastiese wisselvalligheid modelle Heston 93: model eienskappe, kalibrasies, pryse, voor-en nadele Plaaslike volatiliteit: eienskappe, voor - en nadele stogastiese Plaaslike volatiliteit hibriedemodelle Super - Replication van versperring opsies: die gebruik van hefboom beperkinge en sy eerste orde benadering - die versperring verskuiwing. Meng super-replikasie en Vanna-Wolga Dag Drie Tweede Generasie Exotics, Pryse en verskansing kwessies Die Stamboom van rolstoel en Touch Options Workshop en Bespreking: vanielje en een-touch: Hoe om die heelal van versperring en raak opsies uit sleutel boustene bou. Residuele risiko en beperkings. Statiese, semi-statiese en dinamiese verskansing benaderings munt Exotics buite Standard rolstoel en Touch Options Eksotiese funksies in opsies (vanielje): uitgestelde betaling, voorwaardelike betaling, uitgestelde lewering, kontant-nedersetting, Amerikaanse en Bermudase oefening regte, cut-offs en bevestiging eksotiese versperring en raak opsies faders, gange, kumulatiewe voorspelers, teiken verlossing voorspelers (TRFs) Stuur begin opsies, stap-ups Tyd opsies Variansie en wisselvalligheid Swaps Workshop: Struktuur en prys jou eie akkumulatiewe vorentoe. Smile aanpassing. Simulasie hulpmiddel vir TRFs. Bespreking van TRF verskansing Multi-Currency Exotics Produk oorsig met aansoeke: quanto opsies, mandjies, versprei, beste OVS, buite hindernisse Korrelasie: geïmpliseer korrelasies, korrelasie risiko en verskansing, geldeenheid driehoeke en tetrahedrons Pryse in Black-Scholes model: analitiese, binomiaal bome en Monte Carlo Workshop: Pryse en korrelasie verskansing 'n twee-geldeenheid beste van: bereken jou eie sensitiwiteite en heining Vega en korrelasie risiko Lang Termyn FX Opsies (gewoonlik bygedra deur die gasspreker) Ontwikkeling van Basis Spreads produkreeks, FX-gekoppelde effekte, langtermyn vanielje en PRDCs modellering benaderings Bespreking van risiko funksies en modellering vereistes Hou my op die hoogte van hierdie kursus via emailFX Eksotiese Options Dag Een Oorsig van die grondbeginsels Fundamentals komponente van buitelandse valuta risiko: voorspelers, swaps en vanielje opsies FX opsies mark: wie doen wat en waarom Software Solutions: wat verkoper bied wat - Fenics, SuperDerivatives, Bloomberg, Volmaster, Murex, ICY, Reuters Pryse en verskansing in die Black-Scholes model Black-Scholes / Merton model in FX Afleiding van die waarde van 'n oproep en sit opsie Gedetailleerde bespreking van die formule Grieke: delta, gamma-, theta, rho, Vega, Vanna, Wolga, homogeniteit en verhoudings tussen Grieke vanilla opsies Put-bel gelykheid, sit-bel simmetrie, buitelandse binnelandse simmetrie Kwotasie konvensies in FX, OTM en delta-konvensies Datums: handel dag, premie betaling dag, oefening / verstryking tyd, nedersetting dag nedersetting, versprei, gaan verwerking, teenpartyrisiko Eksotiese kenmerke: uitgestelde betaling, voorwaardelike betaling, uitgestel aflewering, kontant-nedersetting, Amerikaanse en Bermudase oefening regte , cut-offs en bevestiging mark data: tariewe, vorentoe punte, ruil punte, versprei Workshop: Vergewis jouself van pryse sagteware en mark kwotasies Volatiliteit geïmpliseerde teen historiese Kwotasie in terme van deltas Volatiliteit appels Volatiliteit glimlag: termyn-struktuur, skeef, risiko terugskrywings en skoenlappers volatiliteit bronne interpolasie en ekstrapolasie regoor die wisselvalligheid glimlag oppervlak: SABR, Vanna-Wolga, Reiswich-Wystup Stuur wisselvalligheid Workshop: Bou jou eie interpolasie instrument vir wisselvalligheid glimlag, te bereken Grieke in terme van deltas, verskansing wisselvalligheid risiko, afleiding van die staking uit die delta met glimlag Strukturering met vanilla opsies Risiko ommekeer en deelnemende vorentoe Spreads en seemeeue aan weerskante, droes, skoenlappers, CONDORS Digitale opsies Workshop: Struktureer jou eie seemeeu. Sluit verkope marge. Los op vir nul-koste. Bereken delta en Vega heining. Bespreek bod-vra verspreiding. Analiseer glimlag effek Dag Twee Strukturering en Vanna-Wolga-pryse Eerste Generasie Exotics: Produkte, pryse en Verskansing Digitale opsies: Europese en Amerikaanse styl, enkel en dubbel versperring Barrier opsies: enkel en dubbel, klop-in en knock-out, KIKOs, eksotiese versperring opsies Saamgestelde en paaiement Asiatiese opsies: opsies op die geometriese, rekenkundige en harmoniese gemiddelde Power, Terugblik, kieser, paylater Workshop: Verskansing n knock-out met 'n risiko ommekeer. Bou jou eie semi-statiese verskansing instrument, bespreek vorentoe wisselvalligheid risiko Aansoeke struktureer dubbele munt en ander FX gekoppel deposito Gestruktureerde voorspelers: haai vorentoe, bonus vorentoe, reeks-reset vorentoe-FX gekoppel rentekoersruiltransaksies en kruis valuta swaps Eksotiese spot en vorentoe dryf Workshop: Strukturering oefeninge: bou strukture, op te los vir 'n nul koste, glimlag aanpassing, bie-vra versprei Vanna-Wolga pryse Hoe hoër-orde afgeleides beïnvloed die prys Vanna-Wolga pryse benadering Gevallestudie: een-touch, een-touch snor Bespreking model risiko en alternatiewe: stogastiese wisselvalligheid Workshop: pryse van versperring opsies met glimlag Oorsig van Market Models stogastiese wisselvalligheid modelle Heston 93: model eienskappe, kalibrasies, pryse, voor-en nadele Plaaslike volatiliteit: eienskappe, voor - en nadele stogastiese Plaaslike volatiliteit hibriedemodelle Super - Replication van versperring opsies: die gebruik van hefboom beperkinge en sy eerste orde benadering - die versperring verskuiwing. Meng super-replikasie en Vanna-Wolga Dag Drie Tweede Generasie Exotics, Pryse en verskansing kwessies Die Stamboom van rolstoel en Touch Options Workshop en Bespreking: vanielje en een-touch: Hoe om die heelal van versperring en raak opsies uit sleutel boustene bou. Residuele risiko en beperkings. Statiese, semi-statiese en dinamiese verskansing benaderings munt Exotics buite Standard rolstoel en Touch Options Eksotiese funksies in opsies (vanielje): uitgestelde betaling, voorwaardelike betaling, uitgestelde lewering, kontant-nedersetting, Amerikaanse en Bermudase oefening regte, cut-offs en bevestiging eksotiese versperring en raak opsies faders, gange, kumulatiewe voorspelers, teiken verlossing voorspelers (TRFs) Stuur begin opsies, stap-ups Tyd opsies Variansie en wisselvalligheid Swaps Workshop: Struktuur en prys jou eie akkumulatiewe vorentoe. Smile aanpassing. Simulasie hulpmiddel vir TRFs. Bespreking van TRF verskansing Multi-Currency Exotics Produk oorsig met aansoeke: quanto opsies, mandjies, versprei, beste OVS, buite hindernisse Korrelasie: geïmpliseer korrelasies, korrelasie risiko en verskansing, geldeenheid driehoeke en tetrahedrons Pryse in Black-Scholes model: analitiese, binomiaal bome en Monte Carlo Workshop: Pryse en korrelasie verskansing 'n twee-geldeenheid beste van: bereken jou eie sensitiwiteite en heining Vega en korrelasie risiko lang termyn FX Opsies Ontwikkeling van Basis Spreads produkreeks,-FX effekte, langtermyn vanielje en PRDCs Modellering benaderings Bespreking van risiko funksies en modellering vereistes Hou my op die hoogte van hierdie kursus via emailThe Verskansing Koste van diskrete monitering van FX Barrier Options Antonio Castagna 30 Januarie 2009 die gevolge van die diskrete monitering van versperring opsies ontleed. Ons bepaal die koste wat 'n mark-outeur moet vra wanneer pryse vir so 'n soort van eksotiese opsies. Die koste is wat verband hou met die Delta-verskansing aktiwiteit rondom die versperring vlak tussen twee daaropvolgende monitering datums, deur die aanvaarding van 'n redelike verskansing reël gevolg deur die handelaar. Ons verduidelik hoe ons gevolg word met betrekking tot 'n skynbaar soortgelyke gevolg deur Becker en Wystup (2005) en uiteindelik het ons vandag 'n praktiese toepassing te toon dat die insluiting van die Delta-verskansing koste het 'n relevante impak op die strategies gemonitor versperring opsies pryse. Aantal bladsye in PDF lêer: 12 Keywords: diskrete gemonitor versperring, plaaslike tyd, glip koste, verskansing koste, ECB 37 JEL Klassifikasie: G13 Datum gepos: 30 Januarie 2009 Voorgestelde Citation Castagna, Antonio, die verskansingsinstrument Koste van Diskrete Monitering van FX versperring Options (30 Januarie 2009). Beskikbaar by SSRN: ssrn / abstract1335302 of dx. doi. org/10.2139/ssrn.1335302


No comments:

Post a Comment