Tuesday, October 11, 2016

Forex Trading System Blog

Trading Systems Forum Week 3 opsomming 6 posisies 2 wenners AUDJPY 2 loosers GPBNZD 2 gelykbreekpunt AUDCHF GT -180 pitte 3 weke leef 40 posisies 19 wenners 48 GT 140 pitte Ek hoop ons sal vir jou. Ja om uit te vind die hoë of lae op live kaarte is nie so eenvoudig nie. Ek gebruik die naweek 'n goeie beeld van die patroon kry. Ek dink die h lyn kan belangrike wees. Jy sê ons. Vir jou om hierdie prys aksie gebruik EA ononderbroke jy makelaar moet met geen oop einde perke soos LMAX ens en kies die regte paar uit te voer 24 x 5. (die meeste. Hi Emm kan jy jou sjabloon en aanwysers met ons te deel soos die spilpunt punte , dag hoog en laagtepunte, die handel bestuurder, en hoe jy dit gebruik en te inkorporeer weeklikse opsomming (gesluit ambagte net):. NZD / USD: 0,13 R AUD / CHF: -0,44 R EUR / AUD: -0, 18 R GBP / JPY: -1,0 R Oornag fooie: -0,05 R weeklikse P / L:. -1,54 R steeds aan die gang Jammer, Emm Ek wil nie rusie met iemand Ek sal my antwoord te verwyder. .. Grif Ek sal terugsit totdat die stof gaan lê neer ek dink jy het dit beteken andersom: quottry om te kyk vir gelykbreek van die vroeëre oop ambagte en laat die mees onlangse kinders beskerm met sleep Hi Almal, Ek is DWEB en. . oorspronklik hier begin, quotQuantum Super Channelquot Dit is my tweede draad Handel Wanneer Triangle (TWT sa), nou gepas genaamd dwebTWT, gestig prys Aksie Trader EA -.. soos die naam verduidelik nie die geval is die moeite oor enigiets (insluitende aanwysers, nuus ens) net uitsluitlik staatmaak op prys aksie. Aanvanklike Entry. Hallo Ek wou 'n stelsel wat ek ontwikkel het met die hulp van THV en 'n aanduiding genoem DSS dat ek afgekom op een van die forums te deel. Ek gebruik die twee. Die enigste patroon Jy moet handel. Ek gebruik 'n rooster op al my kaarte. vir 1min dit 1 pit rooster vir 1 uur dit is 10 pit. Hey ouens, vir 'n rukkie het ek is scalping die markte en tydens die maak van konsekwent wins die probleem wat keept aangaan vermis wat op die tafel. Deur. Nuus Trading System is 'n poging om die groot / medium impak nuus van al munt pare met behulp van dinamiese straddle hangende bestellings handel (koop / verkoop stop) om die momentum te meet. Geagte soekers finansiële vryheid soveel ek betree die forex mark met die hoop, gou kan ek finansieel vry met min effort. but wees met in 'n paar maande die glorified. Forex Blog Martingale Trading System in Forex 3 Maart 2008 (Laaste opgedateer op 3 Mei 2010) deur Andriy Moraru Martingale stelsel is 'n gewilde verbintenis en handel stelsel. wat algemeen gebruik word in verbintenis met gelyke of naby gelyke kanse (rooi-swart. vreemd-selfs. heads-sterte ens) Volgens martingale stelsel dobbelaar (handelaar) moet sy verbintenis verdubbel na elke verlies en die standaard van die verbintenis tot bedrag aanvanklike met elke wen-weddenskap. Bv dobbelaars weddenskappe 10 op rooi, as hy wen hy verbintenis 10 weer, as hy verloor hy verbintenis 20 op rooi, indien hy verloor weer hy verbintenis 40 ens As die speler is 'n oneindige hoeveelheid geld wat hy sal altyd wen, want sy volgende weddenskap sal nie net sy verliese terug te keer, maar sal 'n oorwinning van die oorspronklike verbintenis (10 in die voorbeeld) te waarborg. Martingale stelsel was baie gewild in die 18de eeu, maar dit bly steeds gewild, ten spyte van sy hand liggend en baie belangrike nadeel. Waarom al martingale stelsels misluk omdat in werklikheid dobbelaars en handelaars don146t oneindige fondse beskik. A verloor streep van 10 rondtes sal 'n weddenskap van 1024 aanvanklike verbintenis vereis (bv 10240 indien u oorspronklike verbintenis was 10) om te herstel van verliese, sal 20 rondtes lank verloor streep 1048576 aanvanklike verbintenis en so aan benodig. Jou volgende weddenskap na 'n verlore ronde moet B 215 (2 in 'n krag van N), waar B is die oorspronklike verbintenis wees, N is die getal van die tweede ronde. Nog 'n probleem is dat die kanse is gewoonlik nie gelyk vir dobbelaars en handelaars 151 martingale stelsel can146t winsgewend te maak met 'n kans om minder as 0,5 wen. In roulette rooi of swart net 18/37 kans om te wen (as gevolg van nul), in forex is daar 'n broker146s verspreiding, wat die kanse teen die handelaar verskuif. Martingale handel stelsels is baie gewild in Forex outomatiese handel, omdat it146s baie maklik om 'n kundige adviseur wat jou sal handel met behulp van martingale skep ook die stelsel lyk baie interessant en winsgewend te baie Forex beginners. Let146s kyk na die voorbeeld van die martingale forex. 'N handelaar begin sy verbintenis met 0,1 baie euro / dollar op 1: 100 hefboom met 20 pitte teiken en stop-verlies. Elke wen handel sal hom daartoe bring 20, eerste verloor een sal 20 neem, tweede verloor 151 40 ens 'n standaard rekening met 10,000 in staat om 'n langste streep verloor van nie meer as 8 rondes te hanteer (9 verloor posisie sal vereis 10.240 om te herstel sal wees ). As hy gebruik 'n klassieke martingale stelsel sal hy óf altyd die koop of verkoop van altyd. Sterk tendense gebeur dikwels op Forex, sodat dit 'n lang wouldn146t neem vir die euro / dollar tot 162 (180 minus 18 vir 2 pitte versprei op elke posisies) pitte gaan sonder beduidende verbeteringe. As die opsie Forex handelaar martingale stelsel om 'n ewekansige rigting te gebruik om elke volgende posisie te betree kan verander. Hierdie benadering voeg meer willekeur om die hele proses. In Forex daar buigsame gereedskap om martingale handel 151 keerverlies beheer en neem-winsgewende. Een van die mees voor die hand liggend veranderinge is tot 22 pitte keerverlies gebruik in die bogenoemde voorbeeld om die kanse vir die verlies en wen (ongelukkig sal dit ook die bedrag van die geld verloor het met elke verlies posisie te verhoog gelyk, so, die oorwinning na 5 verliese won146t hulle ten volle herstel). Forex handelaar kan selfs verder gaan en maak keerverlies twee keer groter as neem-winsgewende en quadrupling die posisie grootte na elke verlies (hierdie benadering lyk soos 'n goeie idee as die geldeenheid paar is vlugtige genoeg vir die 20 pitte bewegings (byvoorbeeld) in albei rigtings is aansienlik meer algemeen as 40 pitte bewegings) natuurlik it146s selfs meer gevaarlik metode. Die groot probleem vir martingale stelsels in dobbel is dat elke volgende resultaat is heeltemal onafhanklik van die vorige resultate, sodat die streep van 'n aantal verliese is heeltemal moontlik. In Forex die waarskynlikhede is nie lineêre, sodat die strepe kan 'n paar innerlike logika afhanklik van markte. Dit maak martingale handel stelsel minder voorspelbaar en potensieel winsgewende as geoptimaliseer om die marktoestande. Maar goed new en gemodifiseerde martingale stelsels, in my mening, can146t martingale genoem en can146t bespreek as die een. Ten spyte van wat ek dink oor hierdie stelsel, sou ek elke forex handelaar (veral beginner) beveel om te probeer met behulp van martingale handel stelsel op demo rekening en sien die resultate en probeer dan om dit te verander minder gevaarlik en meer stabiel te wees. Jy kan ook lees meer oor die basiese Martingale stelsel in Forex as jy wil om te sien hoe it8217s toegepas in die handel. Related Posts: 15 Responses to 8220Martingale Trading System in Forex8221 Demo Resultaat is sterker as woord. Ek het die verbetering van die stelsel self en verfyn dit. Selfs al is dit draai wins nou, maar dit sal blaas en marge oproep kry. So het die sleutel is nie in staat marge oproep, is oor hoe vinnig jy dubbel kan maak, en dan kan jy wihtdraw jou wins geword risiko GRATIS terwyl hoop dit steeds gee u baat die volgende paar weke voordat dit bars in marge oproep. My demo met ten volle outomatiese. 5k geword 13k in een maand plus 25k geword 108k in twee maande plus My demo self te bestuur en te verhoog baie grootte 8211 500 geword 16k dan op en af ​​totdat slag. So moet jy groot geld het om 70k dan u in staat genearate oor 3-5k per dag met Martingale stelsel. Heh8230 that8217s 'n groot fout, Romeo. That8217s 'n baie gevaarlike manier om handel te dryf, omdat die mark wat jy uiteindelik sal bring om die marge oproep as jy Martingale stelsel gebruik, maak nie saak hoe groot is jou rekening grootte. 3k-5k per maand op 'n 70.000 rekening is 'n pyp droom maak nie saak wat die mark you8217re probeer om handel te dryf. Don8217t glo die hype, 8220Romeo82218211you8217re beter daaraan toe probeer om 'n perfekte 8220Juliet.8221 There8217s feit sterker as woord en aanname vind. So het die so noem naby die dood marge oproep ervaring wat ek deurgemaak het nie. Begin met 99k8230 marge call8230 geword 50k8230 dan rising8230 tot 195k8230 as die robot sny alle handel oor Mon, draai 170k8230 opstanding. 200k. (Totaal dae 29 dae) Dan heropen i nuwe rekening as ons nadat hy 100 ROI veilig sou hou. 27May09 begin met 100k again8230 nou 5Jun09 140k. 13 Mei 09 tot 29 Mei 09. Totaal 16 Dae tot 100 ROI kry. Hierdie demo sal probeer run 4 maande tot 100k bereik. 1000 ROI. In my joernaal het die mt4stat update. Jy kan my demo transaksie te sien. Van coz dit dalk marge oproep kry soms, maar die punt is hoe vinnig jy weer kan klim na marge oproep. En hoeveel jou rou af na marge oproep. Alpari met 5-syfer staat stel meer handel gebeur met behulp van non-stop martigale stelsel. My demo toon dat 300 terugkeer in 'n maand. 10k geword 40k. alparidrive. mt4stats That8217s nie Martingale stelsel. In Martingale moet jou volgende wen / verloor eweredig aan die vorige een. Ook, as jy don8217t gebruik stop-verlies, hoekom daar ambagte met geslote verlies Hoe kan jy bepaal die tyd it8217s posisie te sluit met die verlies en hoe verskil dit van die gebruik van keerverlies Martingale het baie style om dit te doen. My een is oop posisie teen dubbel grootte wanneer verlies, wanneer die tendens terug na jou kant toe kom, sal dit alles posisie te sluit, sodat die laaste posisie sal wen met die wins aan al die verlies van die vorige posisie te dek. My EA het geen stop verlies, dit te stop deur marge oproep net so is soos martingale dobbel, u verdubbel altyd wanneer jy verloor, totdat jy terug te wen. Of kry marge oproep om al jou handel te sluit en begin van voor af. PS. Ek don8217t naby posisie wanneer verlies, ek net verdubbel. Ek maak al posisie wanneer die wins mandjie positief is. Die laaste posisie wins het al die verlies van die vorige posisie te dek. Doen dit stratergy werk. Reeds 2 maande getoets Demo met 100 Keer terug. Ek don8217t sien wat het dit te doen met Martingale as jy net die posisie grootte verdubbel sonder die sluiting van die vorige handel. Het jy marge oproep teëgekom reeds Martingale beteken verdubbel. Hoekom jy posisie sluit wanneer verloor. Forex is nie soos dobbel dat as jy wed vir tot en draai uit Down jou geld sal verbeur. So in plaas om stop verlies, jy sit in afwagting om 'n dubbele posisie alle ander handel oop te maak en te neem voordeel van die 1ste handel opening prys en sluit, dan sal jou eerste handel nul wins in plaas van negatiewe wins het. Op 5 Mei 9, die neiging is baie sterk en my 100k rekening kry marge oproep geword 50k. Daarna word die tendens weerkaats en stabiele en kan verdien gemiddeld 10k per dag. Totaal neem 29 dae om te bereik 200k. Detail kan sien op my joernaal log ahmoi / aksie / blog / oneid49ddcd7a7be6a Marge oproep ervaring gebeur meer by my 10k demo, wat veroorsaak word deur oop te veel posisie. ahmoi / aksie / blog / oneid49e7079038d3a klink soos 8216grid trading8217. jy kan wag om uit 'n 9 verloor streep op 'n demosystem al en dan begin die Martingale. Ek nagegaan 11 of 12 te verloor ambagte in 'n ry nie plaasvind nie, maar selde. hierdie manier kan jy 8216only8217 het om te soek na goue geleenthede waar 9 verloor streep net plaasgevind op 'n ewekansige-agtige stelsel en dan begin. Jy kan sê is 'n 8220Martingale Grid8221. Dit hang af van die mark te ommekeer uit die gat wat jy grawe om te kry. Op 9 Julie, moenie die 100k Rek baie vinnig kry 70 ROI in net 2 weke, maar later die tendens blyk swak omkeer en die rekening te hou uit baie keer en aan die einde van maand net links 30 van die aanvanklike deposito. Aan die ander kant, ek begin toets met 'n baie lae rekening van 250 dollar uit deur ewekansige aanranding Martingale onder geen verskansing reëls en dit kan tot 100 ROI in Julie 09. Ek gebruik 'n martingale strategie en begin met 0,01 lot elke 50K belê kry. En natuurlik verskans ek. TP 20 groter as SL. Wins is nie te hoog, maar stelsel werk wonderfuly met 'n maksimum DD van 25 tot dusver. En natuurlik, aangesien verskansing geïmplementeer, winste elke dag opgewek word. Gelukkig handel vir almal. As gebruik 50k net gegenereer nie te hoog ROI per maand, that8217s klink baie riskant as Martingale het geen stop verlies. Alle EA dalk 'n kans om rekening te blaas links net 10-30 van die aanvanklike deposito het. As jou Martingale kan genereer 'n baie hoë ROI per maand vir jou om veilig te hou, dan blaas rekening een keer 'n tydjie is aanvaarbaar as jy reeds verdien jou kapitaal terug by die eerste paar maande. Hoe lank jy jou 50k Martingale EA gebruik en hoeveel ROI te genereer elke maand tot dusver Die Martingale EA ek geweet is Kabouter, Blessing, FithElement, HollyGrail, Terminator, Autobot, CharlesHedging8230 martingale is 'n hoë risiko van hoë wins, ek hou van it. Become n mark Wizard. Deel 1 van Stuart McPhee8217s (vanaf www. trading-plan) onderhoud met Wizard Market Mark Cook in Australië in Julie 2008. Maak seker dat jy ook kyk Deel 2 van die onderhoud by http www. tradethemarkets waar jy gratis daaglikse mark kommentaar via video kan kry . In Carrie Underwood8217s video 8220Before Hy Cheats8221 vang 'n meisie haar man verneuk haar dan klop die crap uit sy motor. In hierdie parodie genoem 8220Before Hy Trades8221 gee 'n meisie haar man al haar geld te belê, dan uitvind hy elke sent verloor. Sy kry haar wraak in die enigste manier waarop sy weet hoe. 'N Goeie herinnering vir handelaars om hul handel plan te volg www. tradethemarkets Video Rating: 4/5 deur David Jenyns op September 9, 2012 Vraag deur Suresh P. Hoe om beleggingseiendom te finansier met byna nul af Ek besit twee condos een, ek woon die ander ek verhuur. Beide hoef nie nog geen aandele. Ek het reeds 51 skuld tot inkomste. Ek kan nog bekostig MxM 5K af insluitende sluitingsdatum koste en belasting vooruitbetalings. My belangstelling is om foreclosures te koop en te verkoop na 2 jaar. Ek met die oog op 'n hoë einde eenhede wat tans kan gekoop word by 200K maar sal apraise tot 350 in ongeveer 6mos. Is daar 'n manier om finansiering te vind in hierdie situasie. Antwoord deur satarnag kry 'n span van mense wat geld het om hierdie transaksie te finansier en verdeel die winste. Hard geldskieters sal leen tot 65 van die gewaardeerde waarde. Maar het ek met 'n paar wat die lening wat gebaseer is op die eiendom self as ek baie skerp in die vind van 'n goeie handel en 'n betroubare verhouding met hulle opgebou. Jy kan ook die eiendom te beheer deur 'n 6 maand aankoop opsiekontrak op daardie eiendom en dan jou regte toewys aan 'n kleinhandel koper of ander belegger. Glo my, as jy handel soos dit kan vind, vind die geld is maklik. Wat dink jy antwoord in die blokkie 5 September, 2012 Ein Trading Plan ist eines der wichtigsten Dokumente, wat ein Trader Nutzen moet wel. In diesem ist festgehalten, Welche ziele und Risikobereitschaft er verfolgt, sterf genauen Regeln der Strategie sowie wat Einordnung der Tradingergebnisse, UVW. Video Rating: 0/5 forexsuccessfultraders 8211 Forex Trading Video Series Dit is 'n Forex Trading Besigheidsplan gebruik by die hellip 2 September, 2012 Vraag deur Ronaldo Giggs: Hoe om te finansier 'n nuwe Mustang met 'n slegte krediet en 'n lae neer Enige idees wat ek maak goeie geld , byna 3-4000 dollar per maand. Maar I8217m selfstandig en het versamelings gevolg van vorige mediese. Is Ford Motor finansiering mense soos ek ek praat met handelaars hier en hulle probeer om Momentum hellip en tendense is die sleutel here8217s 'n vinnige wenk om that8217s op die punt Vraag deur. Hoe kan ek begin in FOREX Enige goeie plekke om te verwys na Hoeveel begin geld nodig ek wil kry in die forex. Verduidelik asseblief hoe om te begin in die toneel en gee my 'n paar goeie plekke om te verwys na. Ook, hoeveel geld sal ek moet hellip fapturbox. org Forex sagteware sal jou help met Forex Trading. Lae Startup 8212 Jy kan begin met so laag as: Forex sagteware kan 'n baie winsgewende belegging Die voordele van handel Forex is voor die hand liggend te wees. Groot mark 8211 triljoen verhandel regoor die wêreld elke dag (Eintlik is die Forex mark is groter as al hellip Vraag deur vtfisherman9:. Wat aanlyn-beurs webwerf is die goedkoopste I8217m probeer om 'n voorraad-handel rekening I8217m op soek na 'n webwerf wat bied ambagte vir onder 5.00 en 'n aanvanklike aanbod van gratis ambagte het. is daar iemand weet van enige goeies I8217ve gesê dat Sogotrade isn8217t 'n betroubare diens hellip In hierdie episode, Max Keiser en Stacy Herbert bespreek misdade teen kapitaal, finansiële blokkades en hoax Op - eds. Hulle dui ook daarop dat Boris Johnson die onwettige stap neef van Louis XV en hoe al jou finansiële menings kom uit 'n verwronge fortuin koekie geskryf deur 'n man wat net massiewe oortjies van suur gedaal mag wees. hellip Vraag deur. Hoeveel van julle dink dat forex gaan die toekoms van die wêreld te beheer aangesien dit die ROI is wat dit meer as 5 alledaagse. met inagneming van die huidige ekonomiese upgradations in byna al die nasies regoor die wêreld, dink jy dat forex beleggings gaan om die beste resultate te maai hellipForex blog A GBP / JPY tendens omkeer mag aan die gang op die D1 tyd wees. Kyk vir 'n koopsein op hierdie paar in die hoof sessie begin môreoggend. Jy kan sien Die Forex Hitte Kaart enige koop en ook die lewendige hittekaart waarskuwing stelsel te bevestig. Huidige pryse is in die 132.00 gebied, algehele pit potensiaal is aan die 138,00 weerstand gebied, wat op die grafiek. GBP / JPY Trend Terugskrywing 2016/09/28 Vandag in forex die NZD / CAD uptrend was weer duidelik. Hierdie paar is in 'n groot uprend op MK tyd raam, maar het verkoop teen die tendens vir 'n paar dae. Vandag is die NZD / CAD omgekeer back-up in die groot tendens. Die lewendige koopsein vir hierdie paar van vandag se handel op die Forex Hitte Kaart word hieronder getoon in die foto, saam met die prys grafiek beweging. Die NZD / CAD uptrend moet voortgaan om hierdie paar hoër trek om ten minste die 0,9650 weerstand gebied, dan kan hierdie paar hoër vandaar voort. NZD / CAD koopsein NZD / CAD uptrend Voortsetting Die NZD / CAD uptend is onderbreek deur 'n korttermyn verkoop oor 'n paar dae, dan is hierdie paar het 'n woelig relatiewe lae rondom die vlak 0,9450 prys. Dit is nou omkeer terug in die groot uptrend op die MK tyd raam. Dit gebeur in 'n trending mark toe 'n paar verkoop teen die groot tendens, omkeer dan terug in die tendens. Dit gee handelaars 'n geleentheid om die tendens teen 'n laer prys, die swing handel Opstellings noem ons betree. Dit is in aksie met die NZD / CAD uptrend maar dit werk vir alle 28 pare ons handel. Vandag in forex die AUD / USD het 'n sterk selloff. Die verkoop sein van die Forex Hitte Kaart word hieronder getoon. Hierdie paar nader ondersteuning aan die 0,7515 gebied, sal ons op die skaal uit baie of verlaat enige korttermyn verkoop op hierdie paar soos die AUD / USD gaan voort tot by hierdie prys. AUD / USD Sterk selloff Signal 2016/09/09 AUD / USD Sterk selloff 2016/09/09 Wanneer die AUD / USD het 'n sterk selloff dit altyd omdat een geldeenheid is swak en die ander geldeenheid is sterk. Vandag is die AUD was swak en die dollar was sterk. Dieselfde ding in trurat kan gebeur as daar 'n sterk tot siklus. Dit is waarom die Forex Hitte Kaart is so waardevol. Dit werk vir 'n kort termyn koop of verkoop ambagte soos vandag, maar dit werk ook wanneer hulle sterk op tendense. In die geval van die handel met die tendens, kan handelaars vashou hul posisie en ry die tendens met die sterk inskrywings gereedskap help om voorsiening te maak. Dit is deel van ons algemene tendens gebaseer handel stelsel. Sedert die AUD / USD is nie nou trending, net fietsry tussen ondersteuning en weerstand, beveel ons goeie geldbestuur en skalering uit baie. Enige forex handelaar kan handel winsgewend gebruik van hierdie beginsels en gereedskap, parallel en omgekeerde analise en valuta krag is noodsaaklik vir die sukses van jou forex program. Die euro / NZD is in 'n sterk verslechtering neiging op die groot tydraamwerke soos die W1 en MK tydraamwerke. Wanneer die ontleding van al die NZD pare, die NZD is tans sterk op alle pare. Handelaars kan 'n hoorbare prys waarskuwing vir 'n sell vasgestel op 1,5030, hierdie prys word op die grafiek hieronder. Die volgende groot ondersteuning is by die 1,4250 gebied of laer, het ook opgemerk op die kaarte. Ons het ook ander verkoop planne gebaseer op NZD krag in ons daaglikse handel planne. EUR / NZD Sterk verslechtering neiging 2016/09/07 tot die ontleding van die euro / NZD ons verskeie tydraamwerk analise gebruik word deur individuele geldeenheid, wat baie sterk en die onthulling van voer. Dit het getoon dat die euro / NZD was in 'n sterk af tendens meestal gebaseer op die strook NZD krag in die mark. Op die oomblik is die euro pare is ietwat neutrale of woelig. Indien enige euro swakheid in die mark kom, miskien na tomorrow8217s euro nuus bestuurders op die ekonomiese kalender, verwag ons 'n sterk verkoop op hierdie paar. Die Forex Hitte Kaart en lewendige hittekaart waarskuwings sal hou ons op hoogte van enige euro swakheid in die mark in real time. Hierdie video sal handelaars te wys hoe ons die regte tyd geldeenheid waarskuwing stelsel vir 8 geldeenhede en 28 pare. Met hierdie waarskuwing stelsel sal forex handelaars altyd weet wanneer die mark beweeg uit hul lessenaar, skootrekenaar of selfoon soos 'n iPad. Die stelsel werk vir 8 geldeenhede, USD, CAD, euro, CHF, JPY, AUD, NZD en JPY pare, en skanderings die mark voortdurend tydens gereelde forex mark ure. Die waarskuwings sê as as die JPY is swak, NZD is sterk, ens en ook handelaars vertel die aantal waarskuwings in elk handel sessie. Wanneer jy sien 'n nuwe waarskuwing wat jy kan gaan kyk Die Forex Hitte Kaart te formovements kyk in 28 pare. Hierdie stelsel gee gereeld live waarskuwings vir bewegings van 100 tot 200 pitte op enige een van 28 munt pare. Hierdie video toon 'n voorbeeld van die dollar en JPY waarskuwings en hoe hierdie lewendige waarskuwings daarop handelaars om 'n sterk beweeg op die dollar / JPY. Vandag in forex die GBP / CAD en NZD / CAD aanbeweeg CAD (Kanadese Dollar) swakheid hoër. Die GBP / CAD moet hoër op die H4 en moontlik D1 tydraamwerke voortgaan, maar die belangrikste tendens op hierdie paar is op die MK tyd raam. Die GBP / CAD nog opwaartse potensiaal vorentoe vir 1 of 2 twee dae. Die NZD / CAD beweeg hoër, maar hierdie paar is binnekant van verskeie vlakke van weerstand, daarom sou ons skaal uit baie of verlaat die handel. Die handel seine vir die CAD pare word hieronder getoon van die Forex Hitte Kaart, tesame met die prys grafiek beweging. Die hittekaart bied handel seine vir 28 munt pare en kan gebruik word vir die dag handel of betreding van nuwe of bestaande tendense op die hoër tydraamwerke. GBP / CAD Chart Movement 2016/08/22 CAD Swakheid 2016/08/22 Die NZD / USD is trending hoër op die groter tydsbestek. Die W1 tyd word hieronder in die beeld gewys. Huidige weerstand en prys alarm punt is by 0,7305. Die volgende weerstandvlak is by die 0,7500 8211-0,7700 vlak soos aangedui op die grafiek. Forex-handelaars kan 'n hoorbare koop waarskuwing vasgestel op 0,7305 op hul handel platforms. Dan wanneer die waarskuwing treffers wat jy kan enige Koop ambagte met die Forex Hitte Kaart te verifieer. NZD / USD Neigings Hoër 2016/08/10 Vandag in forex nuus die Bank van Engeland sny rentekoerse 0,50-0,25, en die monetêrebeleidskomitee het die deur oop vir meer snitte vorentoe. Die snit is wyd verwag in hierdie post Brexit sakeomgewing. Dit is die eerste BOE koers in 7 jaar gesny. Vir handelaars, die Britse pond gedaal sterk teen alle 7 geldeenhede ons volg. Die GBP / USD is op 'n intra-dag laagtepunt van 1,8240 en die GBP / NZD het 'n intra-dag laagtepunt van 1,8240. Die meeste GBP pare ons volg bly binne bereik en trosse, maar die GBP / NZD en GBP / JPY het korttermyn ondersteuning vlakke gebreek en ons sal kyk om voort te gaan verkoop hierdie pare in ons daaglikse handel planne. Ons verwag dat meer GBP pare te volg gebaseer op GBP swakheid. Die lang tendense termyn op die MK tyd op al GBP pare voort om GBP swakheid te wys. Today8217s live verkoop seine van die Forex Hitte Kaart hieronder getoon om te wys die GBP verkoop, saam met die prys grafiek beweging ná die aankondiging vandag. GBP / JPY Chart prysbeweging Britse pond Amptelike Bank koersverlaging In hierdie video ons sal die JPY (Japanese Yen pare) te gebruik om te wys hoe om 'n monster forex plan te bou vir 'n groep van die munt pare. Hierdie beginsels werk vir enige groep pare met 'n gemeenskaplike geldeenheid. Vir die JPY pare sou jy boor af die kaarte met behulp van verskeie tydraamwerk ontleding vir die JPY pare, AUD / JPY NZD / JPY, CAD / JPY, EUR / JPY, ens al 7 JPY pare totaal. In hierdie voorbeeld is die lang tendense termyn is almal wys af, en die H4 en D1 tydraamwerke omkeer terug in die tendens, sodat die kaarte wys dat JPY is sterk en dat die JPY pare daal. Ons handel planne vir hierdie dag weerspieël die JPY sterkte. Ons uitgereik verkoop planne vir verskeie JPY pare saam met die prys waarskuwing punte vir handelaars om hoorbaar waarskuwings stel om die beweging op te spoor om die negatiewe kant. Wanneer die waarskuwings in die Asiatiese sessie getref die JPY pare in 'n voor die hand liggend verkoop en ons geldeenheid waarskuwing stelsel toon ook die verkoop. Dit is 'n baie veilige manier om die forex handel en hierdie metode werk vir enige groep munt pare, maw dollar pare, CHF pare, NZD pare, ens vir 'n totaal van 28 pare. In hierdie video wat ons gebruik die JPY pare as 'n monster, dan dieselfde metodes en tegnieke kan gebruik word vir enige groep munt pare wees. Vandag in die belangrikste forex sessie die CHF was swak op alle pare. Die CHF / JPY aansienlik gedaal en is trending laer op die D1 tyd, dit het deurlopende pit potensiaal in die huidige verslechtering neiging. Die NZD / CHF beweeg ook hoër en hierdie paar moet begin trending op die H4 / D1 tydraamwerke. Ons sal kyk na meer Buys vorentoe in ons handel planne op die NZD / CHF beplan. Ander CHF pare soos die AUD / CHF en GBP / CHF opgeskuif redelik sterk vandag op die CHF swakheid in die mark, maar hierdie pare is binnekant van reekse en was korttermyn koop ambagte of dag ambagte. Die onderstaande foto toon die lewe CHF handel seine van die Forex Hitte Kaart saam met die gepaardgaande prys grafiek beweging in die rigting van die tendense. Forex Trades CHF Swakheid 2016/07/26 CHF / JPY verkoop 7-26-2016Forex Blog Dit is 'n Forex blog wat ons Forex sagteware in aksie elke dag. Ons beklemtoon een van ons beste tegnieke wat gebruik ons ​​geldeenheid indekse meter tot sterkste geldeenhede te koop kry en swakste te verkoop. Handelaars sê vir ons dit is hul gunsteling en maklikste handel metode. In ons Forex Klasse leer ons oor 'n dosyn ander handel metodes saam met wat aanwysers word gebruik in daardie stelsels. Risiko Disclaimer: Handel spot geldeenhede behels aansienlike risiko en daar is altyd die potensiaal vir verlies. Jou handelsresultate kan wissel. Omdat die risikofaktor is hoog in die buitelandse valuta mark verhandel, moet risiko fondse enigste ware gebruik word in so 'n saak. As jy nie die ekstra kapitaal wat jy kan bekostig om te verloor nie, moet jy nie handel dryf in die buitelandse valuta mark. Geen veilige handel stelsel bedink is nie, en niemand kan winste of vryheid waarborg van verlies. EasyBlog Dit is 'n blog beskrywing oor hierdie webwerf Vrydag, September 30, 2016 Jy moet die Adobe Flash Player geïnstalleer om hierdie speler te sien. Vrydag, September 23, 2016 Jy moet die Adobe Flash Player geïnstalleer om hierdie speler te sien. Vrydag, September 16, 2016 Jy moet die Adobe Flash Player geïnstalleer om hierdie speler te sien. Vrydag, 9 September, 2016 Jy moet die Adobe Flash Player geïnstalleer om hierdie speler te sien. Vrydag, 2 September, 2016 Jy moet die Adobe Flash Player geïnstalleer om hierdie speler te sien. Vrydag, 26 Augustus, 2016 Jy moet die Adobe Flash Player geïnstalleer om hierdie speler te sien. Vrydag, 19 Augustus, 2016 Jy moet die Adobe Flash Player geïnstalleer om hierdie speler te sien. Vrydag, 12 Augustus, 2016 Jy moet die Adobe Flash Player geïnstalleer om hierdie speler te sien. div Uk-paneel data-UK-rooster-marge Forex Trading Artikels div Uk-paneel data-UK-rooster-marge Forex Systems Trend Explosion System Elliot 2 Wave System Smal Breakout System 3 Dag Up / Down Counter Trend System Divergensie Counter Trend stelsel Nuttige skakels Volg Ons Kontak Ons Ons sal bly wees om te hoor van jou LeverageFX Call (941) 840-1195 9040 Town Center Parkweg Lakewood Ranch, FL 34202 wees


No comments:

Post a Comment